A felmérés a kiadástól számított ugyanannyi időn belül mérte a két operációs rendszer használatának gyakoriságát. Így módon végül a Windows 8 1, 6 százalékon állt, míg a Windows Vista 2,2, mindkét esetben két hónappal a kiadás után számítva. Ezek nem reprezentatív számok, hiszen Magyarországon a Windows 8 1,15%-ot mutat, a Vista pedig csak 0, 7 %-ot. Ebből is látszik, hogy a Windows Vista eladása mennyivel nehezebben indult be.
Ezek az adatok a december 22-ig történt mérésekből származnak, tehát könnyen előfordulhat, hogy a százalékok emelkedni fognak.
Természetesen a Microsoftnak ez rossz hír, hiszen a fogyasztók kevésbé akarnak áttérni a Windows 8-ra.
A New York Times is vizsgálta a dolgot és az eredményekből kiderült, hogy október végétől december elejéig az eladások száma 13%-al voltak kisebbek, mint az előző évben.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése